Головна Пароли к Симс 3
Головна » 2012 » Травень » 25 » Попередній огляд The ​​Sims 3
07:57
Попередній огляд The ​​Sims 3

Попередній огляд The ​​Sims 3



Що ми знаємо про гру «The Sims 3» крім чуток? В кінцевому рахунку, нічого конкретного. Для того щоб розібратися, що до чого, і більше дізнатися, наша команда вирушила у напрямку до Сан-Франциско, в майстерні компанії EA. Після закритої демонстрації гри ми прийшли до висновку, що це, без сумніву, буде найгучніший успіх 2009-го року. Чи будуть виконані існуючі очікування?

«Так красиво, так ново»

Вірний товариш гравця протягом усіх цих років, Сім, в який раз, поспішає не тільки знайти красу, але також радикально переглянути свою діяльність. Так, Сіми еволюціонують, і найбільш відчутні зміни зазнала графіка. Більш плавні та деталізовані лінії, більш м'які риси обличчя, реалістичні волосся ... Наші віртуальні двійники помітно перевтілюються, щоб доставити насолоду погляду. Само собою зрозуміло, персоналізація Сима стане більш досконалою, чому сприяють деякі нововведення. Гравці шкодували про те, що не мають можливості змінювати статура своїх персонажів, і як результат, всі вони мають однакову ходу. Що ж, побажання було почуто, і тепер змінити пропорції вашого Сіма стало простіше простого.

Худий, повний, болісно худий чи м'язистий, як атлет, тільки від вас залежить, яке статура буде мати ваш Сим. Вдосконалене будова обличчя тепер також дозволяє створювати Симов - представників різних етносів. Можливість міняти Сімам взуття особливо порадує шанувальників моди. Процес старіння Сіма буде більш реалістичним, він буде супроводжуватися поступовим Седень волосся, появою зморшок і т.п. Зрілі Сіми не будуть більше виглядати, як ті ж дорослі, тільки з сивими волоссям, тепер вони стануть справжніми милими старичками.

Новий Сим не обмежиться тільки графічним удосконаленням, зміни будуть більш глибокими. Раніше, створюючи персонажа, ви могли поставити йому характер, що грунтується лише на п'яти рисах. Відтепер перед вами буде стояти вибір з 80 рис характеру, які допоможуть визначити індивідуальність конкретного персонажа!
Милий, щасливий (ризиковий), геніальний, параноїк, клептоман, невдаха, перфекціоніст, вже ці приклади дозволяють оцінити розмаїття темпераментів наших майбутніх Симов. Ви повинні будете вибрати п'ять рис з цього списку, щоб створити, наприклад, добродушного батька сімейства, або страшну бабулю, яка страждає клептоманією і параноєю. Гра також запропонує вам на вибір готовий набір якостей, притаманний, згідно стереотипам, тієї чи іншої галузі діяльності, наприклад, ідеальний характер для рок-зірки, художника, людини, яка веде активний спосіб життя ...

В процесі гри дані риси характеру будуть впливати на життя Сима і позначатися на його настрої. Якщо ваш персонаж любить перебувати на свіжому повітрі, а ви як раз відправите його займатися садом, маленька іконка сповістить вас про те, що Сим знаходиться в хорошому настрої. Ці іконки стануть новим способом вираження Симов - макрокерування разом зі шкалами потреб стане менш нав'язливим. Тепер вам легше буде зрозуміти, чого потребує персонаж, і що доставляє йому незручність.

«У кожного свій стиль»

Усвідомлюючи, що Сіми ніщо без гравця, EA вважають своїм обов'язком і далі заохочувати їх творчі прояви (гравців). Проблема полягає в тому, що багатьом подобається повністю модифіковані персонажів, предмети меблів і декору, проте, мало хто має для цього інструментами та відповідними знаннями. Ось чому інструменти створення і модифікації об'єктів стануть вашими вірними супутниками в грі «The Sims 3».

Крім вже відомих вам широких можливостей Boit @ Look тепер ви можете розважатися, змінюючи текстури та кольору абсолютно всього. Припустимо, ви купили крісло і поставили його у вітальні. Але тут ви розумієте, що його цукерково-рожевий колір не кращим чином вписується в ваш інтер'єр у жовтих тонах. Ніяких проблем, ви дістаєте свою палітру митця і в три кліка міняєте не тільки колір крісла, але і малюнок оббивки! Все це робиться дуже просто і інтуїтивно. Нові можливості також допоможуть вам уникнути невідповідності стилів.

Єдина проблема буде полягати в тому, що ви захочете переробити все! Також новий інструмент (палітру) можна буде застосовувати до одягу, деревам, саду. Іншими словами, все, що пройде через ваші руки, буде повністю відповідати вашому особистому смаку.

«Більше обізнаності»

Оскільки настав час змін, таке поняття як «обізнаність» Симов також знаходить другу молодість. Хоча ми й не маємо достатньо інформації по даній темі, але ми можемо запропонувати, що пізнання Симов залишаться такими ж, як і в сьогоднішній версії гри. Правда, тепер їм додадуть глибини.

Візьмемо, приміром, «кулінарію». Все як в останньому що вийшов аддоне, кожен сим від природи більш схильний до захоплення тим чи іншим заняттям. Так, якщо ви вважаєте себе справжньою кухаркою, ваш сусід все одно може виявитися краще за вас, хоча б тому, що йому досить докласти менше зусиль для приготування того ж страви. Але це ж не кінець світу, вам просто потрібно буде вивчати нові рецепти з куховарської книги або безпосередньо вчитися у Сима, який компетентніше вашого.

У «The Sims 3» кожен Сим по-справжньому буде відрізнятися від іншого, що дозволить виявляти себе унікальним чином, - в цьому полягає головне нововведення гри. Можливо відмінності і не позначаться на якості приготованого жаркого, але зате вони чітко буде видно на полотнах, написаних вашими Сімамі. В залежності від характеру, і від переваг, Сим буде творити в різних стилях: пуантилізм, кубізм, реалізм ... Більше ніколи Сим не напише дві абсолютно однакові картини, що позитивно позначиться на їх вартості!

«За роботу!»

У «The Sims 3» більше не стоїть питання про безробіття. Робота була свого роду слабким місцем цієї серії ігор. Звичайно, на наш вибір представлена ​​велика кількість кар'єр, але в підсумку, гравець не має можливості впливати на робочий процес Сіма. Вони відправляються на роботу в загадкове місце, а потім повертається додому трохи багатшими. Багато фани хотіли б бачити, і навіть брати участь в кар'єрі своєї ігрової сім'ї. Вони покладають великі надії на нову версію гри. Але дана інформація, як і раніше покрита завісою таємниці, хоча ми вже багато знаємо про еволюцію цієї концепції.

У першу чергу, якість роботи Сима буде залежати від його настрою. Якщо він знаходиться в хорошому настрої, то і продуктивність праці буде гарною і, як наслідок, підвищення на службі буде отримано швидше.

Другий фактор, який буде мати значення, це відносини роботодавець-підлеглий. Прикиньтеся підлабузником та отримайте вигоду. Якщо ваш бос проходить по вулиці, це хороший привід вийти з дому і поговорити з ним, щоб заручитися його симпатією. Однак вибір за вами, якщо вам дуже хочеться, ви можете кинути в нього кульку з водою, зробити недоречне зауваження або будь-яку іншу капость. Зрештою, ви ж маєте повне право ускладнити собі життя!

І нарешті, рівень знань також важливий. Якщо ви нічого не тямите в обчислювальній техніці і ділите на два виключно за допомогою калькулятора, ви зробите скромну кар'єру в області фінансів. Якщо ж, навпаки, ви складаєте в розумі, вас чекає слава великого бізнесмена! В обох випадках вам доведеться доводити свою компетенцію, перебуваючи на нижньому ступені кар'єрних сходів, ви будете виконувати понаднормову роботу. Весь день Сима буде розписаний по годинах, роботу також доведеться брати на будинок. Припустимо, ви працюєте посудомийкою, тобто знаходитесь на нижній щаблі кар'єри кулінара. Щоб порадувати шефа і продемонструвати високий рівень вашої мотивації, вам необхідно буде принести брудний посуд додому і помити її. Так, це неприємно, але подумайте про свою кар'єру!

«Де хочу, коли хочу»

Одним з примітних нововведень нової гри стане можливість вільно бродити по місту, минаючи нескінченні вікна завантаження. Місто повністю постає перед вами. Це не порожні обіцянки, ви дійсно зможете вирушити до сусіда, в бістро навпаки, в Центр або в бакалію, одним кліком. Ваш Сім перетне місто, щоб опинитися в місці призначення, а ви в цей час зможете доглядати за іншими членами вашої родини. Місто живої, переведіть камеру і спостерігайте за гуляють по вулицях, що роблять покупки і живуть своєю маленькою життям Сімжітелямі.

Як у «SimCity» місто живе повним життям на ваших очах. Ви можете пильно спостерігати за всім, що відбувається в місті в режимі реального часу. Природно, якщо ваш Сим живе далеко, він може скористатися будь-яким доступним видом транспорту: машиною, велосипедом, скейтбордом ... Залишаючи конкретний лот, перед вами постає місто, і ви отримуєте можливість тотального контролю.

«Кінець бездіяльності»

До сьогоднішнього дня, Сіми, якими ви не можете керувати (NPC, тобто), були захищені тимчасовим бар'єром і ніколи не старіли. Ви могли грати своєю родиною аж до появи 15-го покоління, поповнюючи сад могилами предків, а сусіди при цьому не покривалися зморшками і, тим більше, не вмирали. На щастя, дана несправедливість буде виправлена. З появою ідеї відкритого міста сусіди будуть старіти одночасно з вашими Сімамі.

Інше нововведення: NPC зможуть приймати самостійні рішення, що стосуються їхнього життя. Мова йде не про спільне управління, а про серйозні рішеннях, таких як знайомства, ведення спільного господарства, вступ у шлюб, народження дітей, зміна місця роботи і т.д ... Всі важливі етапи будуть відзначені в їх історії, будьте готові до того, що вирішивши провідати їх через тиждень-другий, ви виявите, що в їхньому житті відбулися серйозні зміни! Це нововведення стане втіленням головної ідеї гри «The Sims 3»: бути одночасно динамічною і систематизованої, де все взаємопов'язано. Місто буде еволюціонувати одночасно з вашою родиною. Якщо у вас немає бажання піклуватися про кожного Сіме, що живе в містечку, ніяких проблем, вони подбають про себе самі!

«Друзі мого друга - мої друзі»

Щоб успішно реалізувати такий проект, група, що відповідає за розвиток штучного інтелекту, повинна серйозно поламати голову над підвищенням середнього показника IQ гри. Під час нашої поїздки в нас була можливість поговорити з цією групою. З часу початку роботи над «The Sims 3», вона провела багато часу, намагаючись застосувати нові технології на практиці так, щоб NPC самі могли влаштовувати своє життя без допомоги гравця. У зв'язку з цим, розробники придумали безліч міні-ігор, які потім були інтегровані у велику гру.

Серед усіх нововведень з'явилася хитромудра система соціальних взаємин. Зараз, щоб зблизитися з кимось, необхідно годинами базікати з ним по телефону, взаємодіяти з тим, щоб, нарешті, без негативних наслідків стати його другом.

Тепер, якщо серед ваших знайомих є людина, яку ненавидить ваш новий сусід, вам буде набагато складніше завести з ним дружбу (з сусідом). Якщо ваш друг насміхався, ображав, негарно повівся по відношенню до вашого сусіда, то останній буде відчувати сильну неприязнь і некомфортно почувати себе в присутності вашого друга. Буде потрібно витратити багато часу й енергії, перш ніж це почуття пройде. Нові Сіми навчаться з недовірою ставитися до особистостей, які зробили їм гидоту. Вони будуть почувати себе комфортніше у присутності Симов, що вселяють довіру.

Наприклад, якщо ваш новий Сім постійно влаштовує пожежа на кухні, є велика ймовірність того, що він уже не захоче заходити на кухню. Він буде проводити там якомога менше часу і, в підсумку, стане дуже поганим кулінаром.

«Як ми будемо грати?»

Безсумнівно, такі нововведення вимагають радикальних змін геймплея в порівнянні з тим, що ми маємо зараз. Незважаючи на те, що ми мали можливість бути присутніми на презентації гри, ще занадто рано сідати грати самим і говорити щось напевно. Поки що, все вказує на те, що управління сім'єю буде відбуватися так само, як і зараз. Ми натискаємо на персонажа, що живе в даному будинку, бачимо його потреби, настрій, прагнення ... Коротше кажучи, тут нічого не змінилося.

Зміна полягає в тому, що місто стало відкритим, і життя в ньому протікає паралельно з життям керованих Симов. Якщо ви відправляєте батька сімейства в центр міста в бакалію за солодощами, вам як і раніше доведеться наглядати за іншими членами сім'ї, які залишаються в цей час вдома. Але, в той же час, ви вільно можете увійти в абсолютно будь-яку будівлю і управляти персонажами, які там знаходяться. Іншими словами, якщо у вас в місті живе кілька родин, поки ви будете зайняті потребами одних, інші будуть жити своїм самостійним життям. Як уже зазначалося вище, NPC зможуть самі вирішувати, як вони проживуть своє життя. Тепер, велика ймовірність того, що, залишивши на час одну сім'ю на користь управління інший, вони візьмуть свою долю в свої руки і внесуть в неї необхідні зміни.

Гра вийде тільки через рік, ще нічого не вирішено остаточно ... з боку EA цілком можна чекати сюрпризів. Що стосується можливості грати он-лайн, рішення вже прийнято, і ніяких питань тут бути не може. Нам пояснили, що тепер буде дуже просто обмінюватися контентом і своїми роботами через Інтернет, але грати ми будемо поодинці. Використання досвіду гри «Sims Online» не варто більше на порядку денному. Ті, хто мріяв про MMO Sims, змушені будуть поховати свої надії.

«Повернення до витоків?»

Ми поставили запитання про те, чи очікує нас повернення до того, з чого все починалося. Нам пригадується вихід другої частини гри, яка здавалася порожньою (примітивною) після виходу всіх доповнень і каталогів для першої частини. На жаль, ймовірно нас чекає та ж сама історія і з виходом «The Sims 3». Продемонстрована нам демо-версія була бляклої за насиченістю змісту і це, незважаючи на всі нововведення. Не буде вихованців, не буде пір року, вічна весна охопить місто. Однак розробники заспокоїли нас, розповівши про те, що деякі можливості, що з'явилися з виходом численних аддонов, збережуться (рибалка, наприклад), і що на час виходу в грі з'явиться ще багато нового вмісту в порівнянні з тим, що ми можемо бачити зараз. Ми сподіваємося, що нам не доведеться чекати виходу першого доповнення, щоб повною мірою насолодитися грою.

 

Врізка: «статура»

Як ви вже могли помітити на скріншотах (див. розділ Скріншоти), у Симов змінилася голова. Риси обличчя стали більш чіткими, реалістичними, і до того ж, більш проникливими. Їх індивідуальність явно проявляється на їхніх обличчях, і все це різноманіття типажів додасться до вже існуючих. Етнічні відмінності стануть більш явними. На зображенні внизу чітко видна ця різниця. Тепер мова йде не про просте зміні відтінку шкіри, а про різний будові особи. Навіть процес старіння тепер не буде однаковим для всіх, він буде залежати від характеру вашого Сіма і від прожитого їм життя.

 
Врізка: «Я мислю, значить, я Сім»

З одного боку, Сіми стали красивіше і набули більш чіткі і деталізовані риси, з іншого - вони більш явно виявляють свої індивідуальність і характер. Логічно, що ці два нововведення повинні бути пов'язані між собою тим чи іншим способом. Поведінка і емоції персонажа безпосередньо залежать від його характеру. Ділова жінка проявляє свою індивідуальність. У грі для неї обрано такі риси: «трудоголік», перфекціоніст, злопам'ятна, параноїк, що страждає безсонням. Юний ковбой втілює в собі: чарівний, невірний, що має кулінарні здібності, любить свіже повітря, хоробрий. Кожне нове поєднання рис дає новий результат, не існує більше двох ідентичних Симов.

Врізка «Чи знали ви?»

Сіми розмовляють сімліше з самого початку, але чи знаєте ви, як він з'явився на світ і чому? Уілл Райт, творець гри, і його друзі хотіли створити таку мову, який би не перешкоджав винахідливості гравців. Справді, якби Сіми могли чітко формулювати свої відчуття, гравець вів би себе більш пасивно. Ми швидко звикли до діалогів на сімліше, додумивая самі те, про що вони говорять. Ось чому, ця мова, спочатку, суміш мови навахо з українською, став, у результаті, набором довільних звуків. Існує кілька музичних груп, не будемо їх перелічувати, які мають право трансформувати письмовий сімліш для того, щоб адаптувати свої пісні для гри і правильно їх виконати.


Переглядів: 1811 | Додав: FreeDOM | Теги: Попередній огляд The ​​Sims 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: